Zamówienia wysyłamy firmą kurierską INPOST
Nasze produkty wysyłamy z fabryki w Holandii pocztą lotniczą do Polski następnie z Polski wysyłane są za pośrednictwem firmy INPOST kurierem lub do paczkomatu.
Jak tylko produkt zostanie przez nas wyprodukowany i wysłany, poinformujemy Cię o tym, wysyłając do Ciebie
wiadomość E-mail.
Jeśli w ciągu 4 dni po dniu wysyłki nie otrzymałaś/-eś swojego zamówienia,
prosimy o sprawdzenie poprawności podanego adresu do wysyłki, a następnie o kontakt na [email protected]. W ciągu 24h odpowiemy na Twoją wiadomość e-mail.
Zwroty
Zespół Oznaczone dokłada wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony z zakupu. Poniżej znajduje się nasza politykę zwrotów:
Zgodnie z unijną dyrektywą konsumencką masz prawo do zwrotu towaru zakupionego w Internecie w ciągu 14 dni. Należy jednak pamiętać, że nie dotyczy to produktów wykonanych na zamówienie lub spersonalizowanych, takich jak nasze etykiety. W związku z tym, nie przyjmujemy zwrotów ani nie oferujemy refundacji tych produktów. Zalecamy dokładne sprawdzenie zamówienia przed jego złożeniem i dokonaniem płatności. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.