Polityka zwrotów
Polityka zwrotów W Oznaczone dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie zostało zrealizowane z należytą starannością i uwagą. Chcemy, abyście byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie! W związku z faktem, że większość naszych produktów jest produkowana z personalizacją i specjalnie dla Was, poniżej wyjaśniamy, jak postępujemy ze zwrotami.
Produkty personalizowane Nasze produkty są personalizowane specjalnie dla Was, zgodnie z Waszym zamówieniem. Oznacza to, że nie możemy przyjąć ich zwrotu ani wymienić, chyba, że to my popełniliśmy błąd w zamówieniu. Produkty personalizowane na życzenie klienta nie podlegają zwrotowi, gdyż nie nadają się do dalszej odsprzedaży. Pamiętaj, że jeśli masz jakieś wątpliwości co do otrzymanego produktu poinformuj nas o tym i chętnie wspólnie poszukamy odpowiedniego rozwiązania.
Przypadkowo źle złożone zamówienie? Rozumiemy, że łatwo popełnić błąd, dlatego dokładnie sprawdź swoje zamówienie przed jego złożeniem. Po opłaceniu zamówienia, trafiają one automatycznie do produkcji i nie zawsze mamy możliwość edycji w Waszym zamówieniu, ale warto spróbować się z nami skontaktować mailowo.
Czy coś jest nie tak z Waszym zamówieniem? Jeśli Wasze zamówienie różni się od otrzymanego potwierdzenia zamówienia lub występuje błąd w produkcie, naprawimy to możliwie najszybciej. Wyślij do nas wiadomość e-mail i zdjęcie produktu. Wspólnie poszukamy najlepszego rozwiązania.
Nie jesteście w pełni zadowoloni? Chętnie pomożemy! Oczywiście chcemy, abyście byli zadowoleni z otrzymanego zamówienia. Jeśli jednak nie jesteście wyślijcie nam koniecznie e-mail na adres [email protected] podając numer zamówienia i krótkie wyjaśnienie reklamacji. Chętnie poszukamy rozwiązania razem z Wami.
Zwrot niepersonalizowanych produktów. Zamówiliście niepersonalizowany produkt i chcecie go zwrócić? Nie ma problemu! Prosimy w tym celu o kontakt mailowy. Naprawdę doceniamy, że wybraliście Oznaczone i zawsze jesteśmy gotowi Wam pomóc!